Kıbrıs Türk Gazeteciler Birliği’nin Yeni Yıl Resepsiyonu Tutuldu

Kıbrıs Türk Gazeteciler Birliği yeni yılı resepsiyonla kutladı
Kıbrıs Türk Gazeteciler Birliği, yeni yılı bir resepsiyon düzenleyerek kutladı. Birlik kompleksindeki Paradise Park’ta gerçekleşen resepsiyona Türkiye’nin Lefkoşa Büyükelçisi Metin Feyzioğlu, Anamuhalefet Cumhuriyetçi Türk Partisi Genel Başkanı Tufan Erhürman, bazı siyasiler, birlik üyesi gazeteciler ve basın çalışanları katıldı. Birlik Başkanı Emin Akkor da resepsiyonda kısa bir konuşma yaparak, Kıbrıs Türk basınının zorlu bir yıl geçirdiğini ve gelecek yılın da zorlu olabileceğini belirtti. Akkor, herkes için güzel bir yıl olması temennisinde bulundu.
Bu haber
bu kaynaktan alınarak ACM Cyprus yeni teknolojiler çalışması kapsamında, OpenAI – ChatGPT tarafından yeniden yazılmıştır. Geleceği yeniden şekillendirebilmek için yorumlarınızı bekliyoruz.




